بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام “قسمت اول”
کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام “قسمت اول”

جمعه 27 اسفند 1395
12:33
big master

۴.متمایز کردن پست های تاریخ مصرف‌دار

کانسپت طراحی اینستاگرام به تعبیر من ثبت لحظه‌هاست و مخاطب با دیدن پست‌هایی که در همان لحظه ثبت و منتشر شده‌اند، بیشتر هیجان‌زده می‌شود.اما برخی پست‌ها هستند که اگر در یک بازه زمانی منتشر نشوند ارزش خود را از دست خواهند داد و به قول معروف تا تنور داغ است باید نان را چسباند.
تصور کنید عکسی را که هنگام بارش برف گرفته‌اید را در یک روز آفتابی پست کنید و یا محتوایی که راجع به آتش سوزی محلی تهیه کرده‌اید را هنگامی که تب خبر خوابیده منتشر نمایید. دلیل دیگر این موضوع، هشتگ‎ها هستند که فقط زمانی که هنوز آن موضوع سر زبان‌هاست، جستجو می‌شوند.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام 3

اما  با توجه به رفتار مخاطبان اینستاگرام تاکنون و شرایطی که عموم کاربران این برنامه دارند، می توان محدوده زمانی‌ای را مشخص کرد که بدون درنظر گرفتن موارد بالا، بتوان دیده شده پستتان را تا حد قابل قبولی تضمین کنید.

“بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام”

با توجه به تجربه‌ای که من تاکنون روی اکانت های مختلف داشتم و شناختی که روی مخاطبان ایرانی پیدا کرده‌ام، بازه‌های زمانی که نرخ مشارکت بیشتری از طرف مخاطبان دریافت میشود به ترتیب اولویت:

“۵ تا ۷ بعدازظهر”

این بازه زمانی به طور میانگین در اکثر مواقع نرخ مشارکت بیشتری از مخاطبان را به همراه دارد و دلیل این موضوع این است که افراد بعد از ساعت کاری، مدرسه یا دانشگاه حوصله کار جدی دیگری ندارند و دلشان می‌خواهد روی کاناپه منزلشان لم داده و چرخی در اینستاگرامشان بزنند.

“۹ شب تا ۱ صبح”

در این بازه معمولا افراد بعد از خوردن شام و معاشرت کافی با اهل خانه، فرصت را غنیمت می‌شمرند تا در اینستاگرام سرو گوشی آب دهند.
۱۲ تا ۱ هم معمولا زمانی است که کاربران تا زمانی که خوابشان ببرد، در رختخواب اینستاگرامشان را چک می‌کنند.
دلیل دیگر انتخاب این بازه زمانی، این است که بعد از آن (از ۱ تا صبح) معمولا پستی گذاشته نمی شود وکسانی که بعد از بیدار شدن از خواب اینستاگرامشان را چک می‌کنند باز هم پست شما جز آخرین پست‌ها خواهد بود و با کمی اسکرول کردن، آن را خواهند دید.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام 4

“۷ تا ۹ صبح”

این بازه بسته به مخاطبان پیج شما متفاوت است.
به عنوان مثال این بازه زمانی، برای پیج شخصی من نتایج خوبی به همراه دارد؛ زیرا همکاران و دوستانم معمولا در سرویس شرکت و یا مسیر رفتن به دانشگاه هستند و فرصت کافی و مناسبی برای چک کردن اینستاگرامشان به شمار می‌رود.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام 5

در مقاله‌ی بعدی چالشی که خودم در این زمینه با آن روبرو شدم را با شما در میان می‌گذارم و آماری که وب‌سایت های مختلف آنالیز کننده رسانه‌های اجتماعی، در مورد بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام منتشر کرده‌اند را برایتان می‌آورم.


filesell

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: